Monday, April 20, 2009

FAST AND FURIOUS 4



Semalam dapat jugak aku tonton filem sequel paling feveret aku selain dari james bond..
aku pegi ngan kezen aku di cinema paling best di KL (GSC pavillion)
mmg aku akui, dalam bnyk2 F&F, this is the best of all..
selain dari jalan cerita yang superb, awek2 yg berlakon pun lawa2..
pastikan sebelum korang tgk cerita nih, korang tgk dulu F&F yang pertama..
kalo tak nanti korang pening jalan cerita dia.. sbb F&F4 ni mmg betul2 ade related dengan yg F&F1..
yang F&F2 & F&F3 tu x payah tgk la.. takde kene-mengena pun..

apa2pun wa salute kepada Neil H Moritz sebagai producer this film dan berjaya mengekalkan watak lama.. 77
aku akan tgk lagi film ni dgn kawan2 yg lain plak dan semestinya akan beli DVD utk ditonton hari2.. 21
aku kasik 79 79 79 79 79 for this film..

0 comments:

Post a Comment

Tu comentario será moderado la primera vez que lo hagas al igual que si incluyes enlaces. A partir de ahi no ser necesario si usas los mismos datos y mantienes la cordura. No se publicarán insultos, difamaciones o faltas de respeto hacia los lectores y comentaristas de este blog.